PRIMER IGRE
Neposredno pre početka ovog primera,
3 lika su se borila sa wererat-om (stvorenje slično vukodlaku samo što
je to čovek-pacov a ne čovek-vuk). Wererat je bio ranjen i pobegao je
niz tunel. Likovi su u poteri za njim. Grupa se sastoji iz dva fightera
i jednog clerica (o klasama tj. profesijama će biti reči malo kasnije).
Fighter 1 je vodja grupe.
DM:
Prošli ste oko 120 metara kroz tunel. Voda na podu tunela je duboka do
članaka i veoma hladna. Miris raspada se pojačava. Tunel se polako puni
hladnom izmaglicom.
Fighter 1:
Ovo mi se uopšte ne dopada! Da li vidimo nešto ispred sebe, nešto kao
sporedni hodnik ili skretanje u tunelu?
DM: U
dometu osvetljenja vaših baklji, tunel je manje-više prav.
Cleric: Wererat
je morao da prodje ovuda. Nije imao gde da pobegne.
Fighter
1: Sem ako nismo propustili neka skrivena vrata
usput. Ne svidja mi se ovo mesto, ježim se od njega.
Fighter 2:
Moramo da uhvatimo tog wererata. Ja kažem da nastavimo.
Fighter
1: OK. Nastavljamo kroz tunel. Ali otvorite četvore
oči za nešto što bi mogao biti skriveni prolaz ili vrata.
DM: Posle
tridesetak metara nailazite na kameni blok na podu.
Fighter 1: Blok? Želim bolje da ga
pogledam.
DM: To
je obradjeni kameni blok, 20 sa 30 santimetara i visok oko pola metra.
Napravljen je od kamena drugačijeg od tunela.
Fighter 2: Gde se nalazi? Da li je
na sredini tunela ili sa strane?
DM: Odmah
uz desni zid tunela.
Fighter 1:
Mogu li da ga pomerim?
DM: (proverava
Snagu tog lika): Da, mozeš da ga pomeraš okolo bez mnogo problema.
Fighter 1:
Hmmm. Ovo je garantovano neki marker. Želim da proverim ima li nekih tajnih
vrata u okolini. Proverite zidove!
DM: (baca
nekoliko kockica tako da igrači ne vide rezultate): Niko ne pronalazi
ništa neobično na zidovima.
Fighter 1:
Mora da bude ovde negde. Šta je sa plafonom?
DM: Ne
možeš da dohvatiš plafon. Malo je viši od tvog domašaja.
Cleric:
Pa da! Taj blok nije marker već stepenica. Penjem se na blok i pretražujem
plafon.
DM: (ponovo
skriveno baca kockice) Pretražuješ oko 20 sekundi i pronalaziš da se jedan
deo plafona tj. jedna ploča podiže.
Fighter 1:
Otvori to veoma pažljivo.
Cleric:
Podižem malo ploču i guram je sa strane. Da li vidim nešto?
DM: Tvoja
glava je i dalje ispod otvora ali vidiš prigušeno svetlo sa jedne strane.
Fighter 1: Mi ga guramo gore da bolje
pogleda.
DM: OK,
tvoji prijatelji te guraju gore u sobu.
Fighter 1:
Ne, ne! Guramo ga samo da proviri.
DM: U
redu, gurate ga samo dvadesetak santimetara. Svako ga drži za po jednu
nogu. Kleriče, vidiš još jedan tunel, sličan ovom prethodnom, ali on ide
samo na jednu stranu. Vidiš ulaz oko 10 metara ispred sebe i svetlo u
toj prostoriji. Vidiš i blatnjave tragove koji vode od tebe ka toj prostoriji.
Cleric:
Super. Hoću da fighteri udju prvi.
DM: Dok
te oni spuštaju dole, svi čujete neku buku, prskanje vode i zveckanje
oružja koje dolazi sa druge strane iz donjeg tunela i približava se veoma
brzo.
Cleric: Gore! Gore! Gurnite me nazad
kroz rupu. Hvatam se za ivice i podižem se sam. Pomažem i ostalima da
se popnu. (Sva tri lika se penju gore)
DM: Šta
je sa pločom?
Fighter 1:
Vraćamo je na mesto.
U nastavku Klerik stoji na ploči
sprečavajući pobesnele wererat-ove da se popnu dok Fighteri pronalaze
mrtvog wererat-a. Klerik se sklanja sa ploče pre nego što ona puca pod
udarcima odozdo, zatim se wereratovi penju, njihov ogromni vodja je besan
jer vidi da mu je ubijen brat i počinje borba.
|