Home Vesti Najbolji Opisi TV Linkovi E-mail
The Truth And The Light (Music From The X Files) - Kompozitor Mark Snow
Muzika za jednu od najpoznatijih serija svih vremena započinje naracijom o mestu ljudske populacije u svemiru i kako smo mi samo gosti na ovoj planeti a odmah zatim čujemo poznatu rečenicu ovog serijala "The Truth Is Out There".Posle toga sledi glavna tema ove serije u punom zamahu i polako nas uvodi u svet zavere i misterije podsećajući nas na najvažnije trenutke ove serije kao što je susret Moldera sa Duane Barry-om koji smatra da su ga vanzemaljci oteli što i on sam govori, a kao podlogu ovome slušamo jeziv instrumental koji intenzivira njegovu ispovest.Takođe čujemo Skali i sećanja o njenoj otmici i šta je ona osećala tokom tog događaja.Od drugih dijaloga koje čujemo su i sumnje koje Molder ima u svojoj potrazi za istinom,Pušača koji pokušava na sve načine da ostvari svoje planove,Duboko Grlo koji nastoji da usmeri Moldera u pravom smeru kao i mnoge druge koji na svoj način doprinose stvaranju atmosfere neizvesnosti, misterije i opasnosti.Slušajući kombinaciju dijaloga i muzike polako se prisećate epizoda i scena u kojima se sve to dešavalo što doprinosi ukupnom doživljaju slušanja ovog cd-a.Što se tiče same muzike Mark Snow nam je predstavio intezivne,misteriozne,uzbudljive i emocionalne instrumentale koji su godinama pratili dešavanja u ovoj seriji i postali integralni deo svake scene u kojoj su se mogli čuti.Za sve fanove Dosijea X ovo je album koji se obavezno mora nabaviti - za svaku preporuku.
Trajanje: 48m:40s
Twin Peaks (TV Soundtrack) - Kompozitor Angelo Badalamenti
Kompozitor Angelo Badalamenti komponovao je teme sa misterioznim,zlokobnim ali i romantičnim prizvukom za seriju Twin Peaks koje nam prenose atmosferu i osećaj dešavanja u ovom malom gradiću.Glavna tema je laganog tempa i odiše melanholijom,tugom i neizvesnošću koja će dominirati tokom serije.Tema Laure Palmer odslikava dubokim i depresivnim tonovima tužnu i tragičnu sudbinu devojke koja nije imala šansu protiv mračnih sila koje obitavaju u Twin Peaks-u."Audrey's Dance" je tema koja za osnovu predstavlja ritam drske igre koju Audrey igra tokom serije kao i njen nestašni duh koji uvek teži da je slobodan."The Bookhouse Boys" i "Night Life In Twin Peaks" prenose svu misterioznost kao i opasnost same noći u gradiću Twin Peaks svojim tamnim i duboko uznemirujućim tonovima."Dance of the Dream Man" je tema sa čudnim i neobičnim (i veoma ritmičnim) džez tonovima koji prate ovaj veoma misteriozan lik."Love theme from Twin Peaks" nam predstavlja težnju i želju za ljubavlju ali i njenu neostvarivost u ovom čudnom malom gradiću.Smenjuju se vedriji i melanholični tonovi što pokazuje skoro potpunu neodrživost bilo kakve nade za neku trajniju i svetliju budućnost u međusobnim vezama likova ove serije.Pevačica Julee Cruise sa svoje dve pesme "Falling" i "The Nightingale", skoro anđeoskim glasom prenosi osećaj romantičnog idealizma koji i jeste jedan od motiva ove serije.Ovaj soundtrack odlično komplementira vizuelnoj komponenti koju je maestralno stvorio David Lynch i predstavlja fenomenalano muzičko uživanje za sve ljubitelje dobre instrumentalne i džez muzike.
Trajanje: 49m:54s
Alias (Season One) - Kompozitor Michael Giacchino
Muzika za prvu sezonu serije Alias predstavlja kompleksan miks tradicionalne simfonijske muzike i elektronskih zvukova."Spanish Heist" pleni svojim španskim folk elementima i brzim ritmovima gitare.Tema "Tunisia" sadrži snažne tehno elemente koji su prošarani uzdasima ženskog vokala."Looking For A Man" jeste mirna emocionalna tema koja prati Sydney kroz njena saznanja o stvarima sa kojima treba da se suoči u potrazi za istinom. "Anna Shows Up" počinje sa tihom orkestarskom muzikom i prelazi u sve glasnije elektronske elemente kad Anna sretne Sydney."On To Paris" karakterišu francuski vokali i džez elementi zajedno sa jakim sintetičkim instrumentalima."Badenweiler" je najintezivnija tehno i sintetički orijentisana tema koja podiže adrenalin svojim dubokim basom i bezkompromisnim ritmovima. "Sleeping Beaty" je tema koja definitvno podseća na muziku iz James Bond filmova ali ovog puta je uklopljena zajedno sa karakterističnim instrumentalima iz ovog albuma, pa sve zvuči kao omaž jednom serijalu filmova sa kojim Alias ima određene sličnosti."It Was Anna" jeste kratka ali veoma lepa emocionalna tema u izvođenju klavira kao dominantong instrumenta."Ball Buster" počinje veoma glasno u sintetičko-tehno fazonu a završava se orkestarskim instrumentalnim izvođenjem,prvo polako pa sve glasnije do samog vrhunca. Karakteristično za ovaj album jeste velika kompleksnost tematskog pristupa tako da instrumentalni orkestarski elementi se odlično mešaju i uklapaju zajedno sa elektronskim elementima u jednu celinu, čineći ovaj album interesantnim i sve samo ne predvidljivim.
Trajanje: 65m:08s