Promene su neizbežne. Ali ponekad se dešavaju bez našeg saznanja.
Internet je najbolji primer. Net nastavlja da se menja na način
na koji skoro i mi činimo u svemu od trgovne do društvenog uređenja,
zabave do novosti. I jedna od najdramatičnijih promena je u biznisu
- naročito u potrebi privlačenja (osvajanja) novih korisnika.
Postoji rasprava o tome da li je online reklamiranje svest ili
direktan mediji koji ima odjek. Popularno mišljenje i istraživanje
kaže da je on oboje - ali kako se izvršava Vaša kampanja ili odražava
kreativnost može se stremiti ka bilo kom od ova dva pravca. Pošto
je online reklamiranje merljiv i prebrojiv medij, postoji tendencija
za njegovo posmatranje kao na nosioca direktnog odgovora.
Sa ovim malim primerom pokazaću vam jedan način reklamiranja na
netu. Neki od Vas će biti iznenađeni ili zbunjeni dok će neki znati
kako da upravljaju sa mojim malim reklamirajućim panoom. Molim vas
iskoristite prednost ovog malog primera i zabavite se kreirajući
potpunije i uspešnije marketinške kampanje.
moj
reklamirajući pano
|