Šta čini Montessori obrazovanje jedinstvenim ?

Ceo pristup detetu.

Osnovna svrha Montessori programa je pomoći svakom detetu da dostigne svoj puni potencijal  na svim poljima života. Aktivnosti pomažu razvoju socijalnih sposobnosti, emocionalnih sposobnosti i telesne koordinacije, a takodje i osigurava pripremu za dalja buduća akademska nastojanja. Holistički nastavni program pod upravom roditelja ili posebno obučenih učitelja, omogućava detetu da okusi radost učenja, vreme da uživa u tom procesu i obezbedjuje razvijanje samopoštovanja. Obezbedjuje iskustva iz kojih dete stvara sopstena (sa)znanja.

Pripremljeno okruženje.

Celokupno okruženje - saba / učionice, materijali, atmosfera - moraju potpomagati detetu. Roditelj / učitelj obezbedjuje neophodna sredstva, i osigurava boravak deteta u sigurnom i pozitivnom okruženju. Zajedno, roditelj / učitelj i dete stvaraju odnos baziran na poverenju i poštovanju koje bodri samopouzdanje i volju da se probaju nove stvari.

Montessori materijal.

Opažanja dr Montessori u kojim vrstama igračaka deca najviše uživaju, navela su je da dizajnira brojne multi-senzorne, dosledne i samo-ispravljajuce materijale koje olakšavaju učenje. U Vašoj kući, igrajući se sa sopstvenom decom, možete ali i ne morate da imate Montessori materijal.

Roditelj /Učitelj.

Montessori roditelj / učitelj je dizajner okruzenja, demonstrator, model ponašanja i posmatrač pojedinačnog dečijeg razvoja. Roditelj / učitelj olakšava učenje.

 


HomePage - Montessori kod kuce - FAQ - Ko je bila Maria Montessori? - Montessori metod 
Jedinstveno obrazovanje
- Prednosti - Ciljevi -Motivacija - Upoznavanje s materijalima

Copyright © 1999-2000  Design by Sanja Kojić